.:BroozDownload:.

HT Parental Control

بسیاری از والدین به دلیل اینکه ممکن است کودکانشان به بخش هایی وارد شود که مورد نظر آنها نیست ، دسترسی کامل فرزند را از کامپیوتر قطع می کنند اما همانگونه که تجربه نشان داده است ایجاد محدودیت های بیشتر نتیجه ی عکس خواهد داشت .اگر خواسته باشید تا هنگامی که در کنار کودکتان حضور ندارید برخی از کنترل های کامپیوتری را در اختیار شما باشید تنها راه ، استفاده از یک نرم افزار قدرتمند مانند Hidetools Parental Control می باشد . این برنامه با مونیتور کردن کامل فعالیت های فرزندتان ، شما را از آنچه انجام داده است ، آگاه می سازد . ابزاری حرفه ای که شما را در جریان کارهای مختلف انجام شده قرار خواهد داد و آسایشی بی بدیل را از بابت استفاده ایمن از کامپیوتر برایتان به ارمغان خواهد آورد . این برنامه با مونیتور کردن به صورت مخفی اطلاعاتی نظیر حروف تایپ شده به وسیله کیبورد ، وب سایت های مشاهده شده ، فعالیت سیستم ، برنامه های استفاده شده و بسیاری دیگر را در قالب گزارش های پیشرفته در اختیارتان قرار خواهد داد . ویژگی قابل توجه گنجانده شده در این نرم افزار امکان ارسال گزارشات تهیه شده توسط نرم افزار با استفاده از ایمیل می باشد . بدین ترتیب اگر حتی هزاران کیلومتر هم از کامپیوتر مورد نظر دور باشید برایتان فرقی نخواهد کرد چرا که گزارشات به سادگی بازکردن ایمیلتان در اختیار خواهد بود .



ادامه مطلب

AVG-Rescue-CD

ویندوز شما خراب شده و دیگر بوت نمیشود؟ نگران هستید که این مشکل برایتان پیش بیاید؟ زیاد با این مشکل مواجه میشوید؟ هربار مجبور به تعویض ویندوز میشوید؟ دیگر لازم نیست. با استفاده از این دیسک قابل بوت، دیگر نیاز نیست که ویندوز خود را دوباره نصب کنید. فقط سیستم را با این دیسک بوت کنید و ویندوز خود را تعمیر کنید. همچنین این دیسک تمام ویروس های موجود را از بین میبرد.

CD نجات AVG – دیسک بوت آنتی ویروس برای بازیابی سیستم های ویندوزی که خودشان بوت نمیشوند یا به وسیله ی آلودگی توسط ویروس ها و برنامه های مخرب دیگر بوت نمیشوند.

 

ویژگی های اصلی CD نجات AVG :

- سیستم بر پایه ی لینوکس

-قابلیت اتصال به اینترنت با استفاده از DHCP یا به صورت پیکربندی دستی

-وجود آنتی ویروس و ضدبرنامه های جاسوسی با منبع اطلاعاتی به روز از ویروس ها

-پاک کردن برنامه ها مخرب از سیستم های آلوده. پشتیبانی از سیستم های Windows 2000/XP/Vista (ویندوز ۷ پشتیبانی نمیشود)

-پشتیبانی از سیستم فایل های FAT ,NTFS

-قابلیت بازیابی فایل ها

-قابلیت های متنوع سیستم: مدیریت فایل ها ، Ping ، ویرایشگر رجیستری ویندوز ، command line (لینوکس) و fdisk



ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 16 تير 1390برچسب: download (AVG Rescue CD 10,0,110314 Build 3732 (CD/USB, free download (AVG Rescue CD 10,0,110314 Build 3732 (CD/USB, آنتی ویروس, آنتی ویروس به روز, آنتی ویروس قدرتمند, ابزار امنیتی, از بین بردن ویروس ها, افزایش امنیت کاربری, امنیت, بالا بردن امنیت سیستم, برنامه آنتی ویروس رایگان, برنامه امنیتی, دانلود, دانلود (AVG Rescue CD 10,0,110314 Build 3732 (CD/USB, دانلود آنتی ویروس AVG, دانلود برنامه, دانلود برنامه رایگان, دانلود رایگان, دانلود رایگان (AVG Rescue CD 10,0,110314 Build 3732 (CD/USB, دانلود رایگان نرم افزار, دانلود نرم افزار, دانلود نرم افزار آنتی ویروس, دانلود نرم افزار امنیتی, دانلود نرم افزار رایگان, شناسایی ویروس ها, محافظت در برابر ویروس ها, مقالبه با ویروس, نرم افزار, نرم افزار آنتی ویروس, نرم افزار امنیتی, نرم افزار رایگان, نرم افزار پاک کردن ویروس اتوران, نرم افزار کامپیوتر, نرم افزر امنیتی, پاک کردن ویروس, پاک کردن ویروس ها از روی هارددرایو, پاکسازی ویروس, پاکسازی ویروس ها, توسط رامین کمالی

http://dl.lxl.ir/mojtaba./golchin/21/2/Simple%20Keylogger/Simple%20Keylogger_www.lxl.ir.jpg

شاید شما نیز تا به حال به این فکر افتاده اید که از اطلاعات دیگر افرادی که از کامپیوتر شما استفاده می کنند مطلع شوید. به عنوان مثال می خواهید بدانید تا دیگر اعضای خانواده در هنگام گفتگوهای اینترنتی با چه افرادی در تماس هستند و چه صحبت هایی میان آن ها رد و بدل می شود. یا قصد دارید تا از نام کاربری و رمز عبور مربوط به یک وب سایت و یا برنامه خاصی که شما به آن دسترسی ندارید آگاه شوید.این کارها از نظر اخلاقی نادرست می باشد اما در مواقعی ممکن است حلال بسیاری از مشکلات باشد. برای انجام چنین اعمالی می توانید از برنامه هایی کمک بگیرید که به آن ها KeyLogger می گویند. این نرم افزارها بعد از نصب بر روی سیستم عامل اقدام به ضبط گزارش از کلید های استفاده شده در سیستم می نمایند.

 

 

 

 

Simple Keylogger نام نرم افزاری کامل در زمینه جاسوسی بر روی سیستم های کامپیوتری می باشد. در این نرم افزار کاربران قادرند تا به راحتی تمامی اطلاعات دیگر کاربران استفاده کننده از سیستم کامپیوتری مورد نظر که برنامه بر روی آن نصب شده است را با روش ثبت کلید ها کشف نمایند. در این نرم افزار کلید های استفاده شده در یک فایل ذخیره سازی شده و مدیر برنامه می توان در هر زمان با مراجعه به آن اقدام به مشاهده گزارش نماید. همچنین در این نرم افزار اطلاعاتی نظیر وب سایت های بازدید شده ، ذخیره سازی اطلاعات موجود در حافظه ClipBoard ، توانایی ذخیره سازی اطلاعات گزارش در فرمت HTML و … را می توان بدست آورد. این نرم افزار محصولی از شرکت simple key logger می باشد.

 

از ویژگی های این نرم افزار می توان به موارد زیر اشاره نمود:

 

- توانایی ضبط کلید های استفاده شده توسط کاربران

 

- قابلیت ارائه گزارش به صورت روزانه

 

- توانایی عکسبرداری از محیط ویندوز در زمان های مشخص شده

 

- قابلیت مخفی سازی کامل نرم افزار از دید دیگر کاربران

 

- توانایی ذخیره سازی آدرس وب سایت های بازدید شده

 

- قابلیت ضبط متن گفتگوهای اینترنتی در برنامه های اینترنتی همانند ICQ, Miranda, Skype, Gooqle Talk, MSN, AIM, AOL, Yahoo, QIP

 

و بسیاری دیگر از قابلیت های جاسوسی سیستم



ادامه مطلب

 

NoAutorun نرم افزاری فوق العاده کاربردی و بسیار کم حجم بوده که می تواند امنیت سیستم شما را در برابر ویروس های اتوران تامین نماید.  افزار کوچک که نیازی به نصب شدن هم ندارد توانایی پاک سازی و حذف کامل این ویروس ها را نیز دارا می باشد. امیدواریم مورد قبول شما عزیزان واقع شود.

 



ادامه مطلب

Copy Protect v1.5.0

Copy Protect نام نرم افزاری است که به منظور محافظت از فایلها و اطلاعات حساس شما طراحی گردیده است . با استفاده از این نرم افزار می توانید به سادگی چند کلیک ، فایلهای صوتی ، ویدیویی ، اسناد و تصاویر خود را در یک محافظ ایمن قرار دهید . نحوه کار برنامه بدین صورت است که با ساختن یک فایل EXE از فایلهای انتخابی شما ، محدودیت های بسیاری برای بازگشایی دوباره ی آنها قرار می دهد . به طور نمونه اگر فایل ایمنی که توسط Copy Protect ساخته شده است تنها در همان هارددیسک و همان درایوی که فرایند بر روی آن انجام گرفته است ، قابل باز شدن خواهد بود . بنابراین اگر کار شما به گونه ای است که اهمیت حفاظت از اطلاعات در درجه ی بالایی قرار دارد استفاده از از این نرم افزار می تواند تا حدود بسیار زیادی خیال شما را بابت دست نیافتن افراد غیر به آنها آسوده سازد . این برنامه با بهره گیری از یک محیط کاربرپسند می تواند توسط هر کاربری از آماتور گرفته تا حرفه ای مورد استفاده قرار گیرد .

 



ادامه مطلب
تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی :